Hotely a ubytovací zařízení
Rádi vám pomůžeme v těchto oblastech …
Analýza
Nevíte, jak si Váš podnik stojí na trhu? Zajímá Vás, jaký má Váš podnik potenciál a co by se dalo zlepšit? Nabízíme nezávislý audit, který identifikuje jak máte nastaveny pracovní postupy, využití online nástrojů, rozdělení pracovních úkolů mezi zaměstnanci a jejich výkonnost, zmapuje Vaši pozici na trhu i Vaši konkurenci.
Provoz
Poradíme Vám, jak zefektivnit provoz Vašeho zařízení, provedeme revizi nákladů a najdeme možnosti, kde utáhnout a kde povolit opasek. Nastavíme pracovní postupy s ohledem na jednoduchost, funkčnost v praxi, kvalitu služeb a vše převedeme do praxe. Proškolíme Váš personál a tím zefektivníme práci s Vašimi klienty. Pokud budete s naší prací spokojeni, navrhneme Vám dlouhodobý strategický plán, který výhledově zlepší Váš provoz.
Obchod & Marketing
Ať už potřebujete pomoci s tvorbou image, celkovým sjednocením vizuálu firmy nebo úpravou a optimalizací Vašeho webu, jsme tu pro Vás! Vytvoříme Vám konkrétní strategický plán, tvář Vašeho podniku dostane jednotného ducha a bude tak lépe a účinněji komunikovat s Vašimi zákazníky. Vytvoříme Vám konkrétní strategický plán od definice cílového zákazníka až po volbu klíčových partnerů.
Revenue management
Našimi pomocníky budou nejen standardní finanční ukazatelé jako průměrná denní cena nebo tržba za disponibilní pokoj, ale také metody upsellingu, které budou záviset na personálu. Pomůžeme Vám zvýšit výnosy ve všech oblastech podnikání a poskytneme profesionální podporu při implementaci systémů (PMS), které Vám zjednoduší předpovídat poptávku.
analýza – jaké nástroje používáme

Komplexní revize Vašeho podniku
Tržba za disponibilní pokoj, procento obsazenosti, průměrná denní cena – důležité ukazatele pro udržitelný růst hospodaření vašeho podniku.
Analýza konkurence
Detailně prověříme Vaši konkurenci a porovnáme jaké jsou Vaše konkurenční benefity.
Finanční audit
Rozebereme důkladně Vaše náklady a zjistíme, kde je možné ušetřit a kde v kterých oblastech jsou varovné signály.
Mystery shopping
Odhalíme reálnou úroveň a kvalitu poskytovaných služeb.
SWOT
Zjistíme, kde máte největší příležitost k růstu a doporučíme do kterých oblastí zaměřit vaši pozornost.
Analýza proveditelnosti
Chcete kupovat nebo stavět nový hotel? Potřebujete odborně zpracovat analýzu jaký má Váš projekt potenciál, zda je Vaše investice smysluplná a má rozumný plán návratnosti?
Zefektivněte provoz hotelu
Revize nákladů
Snížíme Vám náklady a pomůžeme ušetřit, případně najít skryté problémy ve všech odděleních.
Analýza a standardizace pracovních postupů a procesů
Stanovíme jednotný řád pro pracovní postupy, aby každý zaměstnanec věděl co, jak a kdy má dělat.
Tvorba manuálu pro personál
Vytvoříme srozumitelný a účinný manuál pro Vámi vybrané oblasti.
Manažerský reporting
Nastavíme Vám výstupy dat tak, aby pro Vás měly vypovídací hodnotu a mohli jste se na jejich základě lépe rozhodovat.
Rozpočet a finanční plánování
Navrhneme Vám funkční rozpočet, finanční plán a nastavíme reporting důležitých údajů, abyste měli stále komplexní přehled, co se ve Vašem podniku děje.
Zavedení online nástrojů
Doporučíme a pomůžeme zavést programy, které Vám usnadní náročnou práci a pomohou zlepšit práci se zákazníkem.
Provozní audit všech oddělení
Zkontrolujeme fungování všech Vašich oddělení a navrhneme jejich vylepšení.
obchod & Marketing

Tvorba image/corporate identity
Sjednocení vizuálu firmy, všech reklamních materiálů a tvorba hlavních komunikačních kanálů.
Tvorba, úprava a optimalizace webu
Vaše prezentace na internetu je Vaše výkladní skříň. Pomůžeme Vám vytvořit moderní a funkční web, SEO optimalizaci a nasadíme analytické nástroje pro měření výkonu.
Social media management
Obsahová a vizuální prezentace hotelu na sociálních médiích.
Tvorba marketingové strategie
Segmentace zákazníků, identifikace nástrojů k jejich oslovení, časový harmonogram jejich plnění.
Nastavení efektivních online kampaní
Focení, video, tvorba obsahu
Revenue Management
Cenotvorba vázaná na poptávku
Zavedení cen s ohledem na maximalizaci tržeb v průběhu jednotlivých sezón.
Zavedení efektivních online rezervačních systémů
Zjednodušení rezervace pokojů, check-in procesu, zvýšení přímých rezervací.
Zjištění celkového potenciálu hotelu
Obsazenost, průměrná cena, celková tržba atd.
Podpora zvýšení přímých rezervací
Pomocí aktivní práce s klienty a recenzemi – řízení vztahu se zákazníky (CRM).
Propagace konferencí a firemních akcí
Newslettery / Emailové kampaně
Nastavení fungujících pravidelných newsletterů.
Nastavením aktivního prodeje
Nástroje a správné zaškolení a motivace personálu.